Cum v-ați adaptat feedback-ului venit din partea pieței?
Iulius Nistor: Învățăm permanent din experiența piețelor în care telemedicina este mai avansată și atunci putem anticipa evoluția locală. Suntem permanent conectați și ne bucurăm să vedem că românii sunt deschiși și îmbrățișează tehnologiile noi.
Cum definiți cultura muncii în cadrul startup-ului?
Iulius Nistor: Când faci ceea ce-ți place…
Cum vă poziționați în ceea ce privește responsabilitatea socială și protecția mediului?
Iulius Nistor: Ne-am propus ca în 2 ani să avem în platformă 2000 de medici și să asigurăm în prima faza un serviciu de permanență, iar apoi să putem acoperi zona rurală. România are încă aproape 50% din populatie în mediul rural. Acolo infrastructura deși veche, există: cabinete, asistente medicale. Ceea ce lipsește sunt medicii. Dr-Online poate acoperi în bună măsură aceasta nevoie.
Care sunt planurile de viitor în relație cu echipa, produsul etc.?
Iulius Nistor: Echipa înseamnă: Oameni! Oameni care au gândit Dr-Online, iar Dr-Online este în slujba oamenilor.
Cum v-ați propus să creșteți din punct de vedere economic?
Iulius Nistor: Organic, dar nu excludem alte soluții.
Care sunt greșelile pe care orice start-up la început de drum ar trebui să le evite?
Iulius Nistor: Greșelile sunt inerente, oricât de mult te-ai pregăti, ele apar. Important este ca problemele apărute să fie privite cu optimism, ca o oportunitate de a găsi noi soluții. Printr-o atitudine potrivită, orice obstacol poate fi depășit.